Ką Jie Norėjo Pasakyti???

Kai rugpjūčio mėnesį įdėjau mintį apie krizinę reklamą į šį tinklaraštį, turėjau galvoje ir tokias įmones, kurios krizės akivaizdoje nelabai gaudosi, kas turėtų "vežti" klientą, todėl kuria reklamines žinutes be man suprantamos motyvacijos klientui ne tik pirkti, bet netgi jų klausyti. Pridedu naujausius įrašus į šį fondą:
 
1. Rimi ir PZU Lietuva rudens sezono mokyklinė akcija "Jums ramu, nors vaikas toli nuo namų" . Mane nustebino pati mintis, kad RIMI gali kažkokiu būdu padėti apsaugoti mūsų vaikus, todėl pasidomėjau. Panašu, kad esmė tame, jog perkant pakankamai tam tikros rūšies prekių, gali užsidirbti draudimo paslaugą vardu "Saugūs vaikai, laiminga šeima“, kas yra iš esmės draudimas nuo nelaimingų atsitikimų. Trumpai tariant, žinutė, kurią siunčia šios dvi pagarbios firmos: "pirkite mūsų prekybos centruose, ir jei vaikui būnant toli nuo namų, jam kas nors atsitiks, išeisite į pliusą, taip kad – jums ramu". Negaliu patikėti, kad mąstantys rinkodaros specialistai priėjo prie šios idėjos neišgėrę… o gal tiesiog jie niekad neturėjo vaikų?
2. "Švyturio" lozungas – "Tikėk, kuo tiki". Regis, tiesiog reklaminių tekstų rašytojams pritrūko neužpatentuotų tekstų arba fantazijos, todėl jie perėjo prie banalistikos. Toliau ta pačia seka turėtų eiti "galvok, ką galvoji", "daryk, ką darai". "gerk, ką geri", o svarbiausia, "galvok, ką rašai". Gerti jų alaus tai lygiai taip pat neskatina, bet užtat užpildo kažkieno jau panaudotų reklaminių frazių erdvę.
3. Pigu.lt mokyklinio sezono pradžiai paskelbė Interneto reklamos akciją: "Kaip tapti šauniausiu klasėje?" – ir šalia šio klausimo išvardijami pasiūlymai: kėdė kompiuteriui, ir … 200×160 cm lova "Student". Tiksliai kaip jie planuoja, kad lova padarys mūsų moksleivius šauniausiais, palieku spėjimams. 
 
Reklama
Įrašas paskelbtas temoje Visuomenė. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.