Krizinės reklamos fenomenas

Ar pastebėjote, kaip krizės paveiktoje ekonomikoje keičiasi mūsų, vartotojų, prioritetai? Taip, žiūrėdami į bet kokį būsimą pirkinį, pirmiausia pasvarstom, ar nėra kur nors to paties, tik pigiau. Net ir šiek tiek blogesnis daiktas tampa tinkamu, jei jis yra pigesnis. Be išpardavimo perku tik maistą.
Susimąstykime: kaip tokioje griūtinėje aplinkoje gyventi rinkodarai? Ką reklamuoti? Kaip? Kokiam pirkėjui?
 
Kol visas kitas verslas svarsto, kai kurie krizinės reklamos šedevrai jau pateko į žiniasklaidą, ir, nežinau kaip jus, bet mane jie užkabino. Tikėkimės daugiau tokių perliukų:
  1. Nordea Bank reklama apie indėlius, kur palūkanas gali pasiimti anksčiau nei indėlį. Neskaitant įtaigaus skaitovo, reklama apeliuoja į grynai žmogišką poreikį išsiimti pinigus iš indėlių (tikrai ne tam, kad sakytume "om", o kad nueitume nusipirkti maisto). Nesvarbu, kad produktas nedaug skiriasi nuo kitų bankų ar kad prieš išsiimant pinigus iš indėlio, juos reikia ten padėti, o padėti mes turime vis mažiau ką…
  2. NORFA reklama – "kai kurie dar bijo tą pripažinti, bet vis daugiau žmonių perka NORFOJE".
  3. Vienas nekilnojamojo turto portalas Latvijoje informuoja visuomenę, kad "parduoti savo antrą nekilnojamąjį turtą tapo lengviau – talpinkite skelbimus pas mus". Radikalus žingsnis – vakar svajonė apie savo namus, šiandien – svajonė jų atsikratyti.
  4. Kitas latviškas automobilių prekybos puslapis infomuoja, kad metas pakeisti jūsų automobilį į ekonomiškesnį – aišku, per juos.

 

Reklama
Įrašas paskelbtas temoje Naujienos ir politika. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Keisti )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.